Move 5000 Sıkça Sorulan Sorular

Seyyar yazarkasa POS seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Seyyar bir cihazın adından da anlaşılabileceği üzere taşıma kolaylığı sağlaması gerekir. Bu nedenle küçük ve hafif bir cihaz servis personelinin, dolayısıyla işletmenizin verimliliğini olumlu etkiler. Sahada yoğun olarak kullanılacağı için seçeceğiniz cihazın düşme ve darbelere dayanıklı, ısı farkından etkilenmeyen, pil ömrünün uzun olmasına dikkat etmeniz uzun vadede kazanç sağlar.
Seyyar POS cihazı kullanırken tek cihaz üzerinde 5 banka ile aynı anda çalışıyordum. Şimdi her banka için ayrı cihaz mı almalıyım?
Hayır. “Ortak POS” uygulamasının öncüsü Worldline tarafından geliştirilen Move/5000 F yeni nesil YazarkasaPOS ile tek cihazda tüm banka uygulamalarını (taksit, ödül, puan, kampanya vb.) müşterilerinize sunabilirsiniz.
Hiç dokunmatik ekran bir cihaz kullanmadım. Kullanımda sıkıntı yaşar mıyım?
Hayır. Tam tersine dokunmatik ekranlı Move/5000 F ile kullanım kolaylığı yaşarsınız. Kolay anlaşılır menüleri ve kullanıcı dostu arayüzü sayesinde işlemlerinizi hızla gerçekleştirebilir, işinize özel çözümleri kullanabilirsiniz. Move/5000 F 'in dayanıklı ekranında uzun zaman kullanımlardan sonra bile hassasiyet kaybı olmaz.
Move/5000 F ile tüm ödeme yöntemlerini kabul edebilecek miyim?
Evet. Move/5000 F temassız/ NFC ödeme dahil tüm kartlı ödeme yöntemlerini desteklemektedir. Move/5000 F ile nakit, manyetik, akıllı, temassız kart, EMV Chip&Pin ve mobil ödeme platformlarını kullanabilirsiniz. Ayrıca QR ile ödeme gibi alternatif ödeme yöntemlerini de destekler.
Move/5000 F sadece GPRS ile mi çalışır?
Hayır. Move/5000 F YazarkasaPOS 2 farklı modülden oluşmaktadır. Kapıda veya masada ödeme alınırken sadece cihazın kullanılması yeterlidir. İlk iletişim 4G ile kurulur. Ancak 4G çekmeyen lokasyonlarda 2G iletişim devreye girer. Move/5000 F aparatı olan “iletişim ve şarj ünitesi” üzerine yerleştirilirse ethernet üzerinden de iletişim kurabilir. Cihazı bu üniteye yerleştirdiğinizde şarj ederken aynı zamanda yedek iletişim seçeneğinden de faydalanabilirsiniz.
Move/5000 F’i masaüstü YazarkasaPOS olarak da kullanabilir miyim?
Tabii ki. Aksesuar olarak satılan para çekmecesini alarak masaüstü YazarkasaPOS olarak da kullanabilirsiniz.
Move/5000 F YazarkasaPOS hangi GSM operatörü ile çalışıyor?
Move/5000 F YazarkasaPOS, Türkiye’de faaliyet gösteren tüm GSM operatörleri ile çalışmaktadır.
Satın alacağım Move/5000 F üzerinde GSM hattı buluyor mu?
Evet. Üzerinde banka uygulaması çalışan cihazlarda SIM kart kullanımı ücretsizdir.
Yazarkasa içindeki SIM kartımı başka bir operatör ya da SIM Kart ile değiştirebilir miyim?
SIM kart, banka uygulaması olan Move/5000F yazarkasanızın içinde ilk kurulumda ücretsiz olarak teslim edilmektedir. Bulunduğunuz lokasyon nedeniyle SIM Kart kaynaklı problem yaşamanız halinde çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek konuyla ilgili bilgi alabilirsiniz.
Ana Ekran Departman Renklendirme ve kişiselleştirme yapılabilir mi?
Evet Yapılabilmektedir. F – YAZARKASA POS AYARLARI – PROGRAMLAMA – DEPARTMAN AYARLARI – içinde RENK alanı seçilir ve KISIM rengi çıkan şablondan seçilir.
Move/5000 F düşmelere karşı dayanıklı mı? Düşürülüp arızalandığında garanti kapsamında mı onarılıyor?
Move/5000 F Uluslararası dayanıklılık standardı MIL STD 810F’e uygundur. 1,2 metreden düşmelere karşı dayanıklılığı benzerlerine kıyasla artırılmıştır. Ancak düşmelerden kaynaklı arızalar kullanıcı hatası kapsamında onarılır.
Move/5000 F ile iDE280 arasındaki fark nedir? İş yerime hangi tür yeni nesil yazarkasa almalıyım?
Move/5000 F 31 Aralık 2013 tarihinden itibaren geçerli olan tebliğe istinaden geliştirilmiş yeni nesil seyyar YazarkasaPOS’tur. Kapıda ödeme gibi mobilite gerektiren ödemelerde kullanılır. İstenirse aksesuar olarak satılan para çekmecesi ile masaüstünde de konumlandırılabilir. iDE280 YazarkasaPOS ise işyerinizde sabit kullanım içindir. iDE280’in standart konfigürasyonunda pil yoktur. Prize takılması gerekmektedir. iDE280’i elektrik kesintilerinde de kullanmak isterseniz ayrıca satılan pil modülünü satın alabilirsiniz.
Cihaz bakım ve aksesuar bedelini hangi hesaba yatırmalıyım?
Cihaz bakım onarım bedeli, hizmet, aksesuar ve yedek parça ödemelerinizi aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz.

• Online Ödeme: Cihaz bakım-onarım ödemelerinizi hızlı ve kolayca ikasa.com.tr adresinde yer alan "Online İşlemler" menüsünden yapabilirsiniz. Bu menüdeki "Sanal Market"ten cihazınız için gerekli aksesuar ve yedek parçaları da kredi kartınızla güvenli bir şekilde satın alabilirsiniz.
• Çağrı Merkezi Üzerinden Ödeme: Çağrı merkezimizin SMS yoluyla size göndereceği link ile kredi kartınızla güvenli ödeme yapabilirsiniz.
• EFT/Havale Yoluyla Ödeme: Hızlı, kolay sorunsuz ödeme yapabilmek için diğer ödeme yöntemlerini kullanmanızı tavsiye ederiz. İstisnai durumlarda, alternatif olarak yardımcı olabileceğimiz EFT/Havale ile ödeme yöntemi detayları aşağıda yer almaktadır. Bu ödeme yönteminden kaynaklı gecikmelerden Worldline sorumlu değildir.
Hesap numaralarımız aşağıda yer almaktadır. Dekontun açıklama kısmına mutlaka cihazınıza ait sicil numarasını belirtmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde talebinize geri dönüşümüz gecikebilir.
Hesap numaramız :
HESAP ADI WORLDLINE ÖDEME SİSTEM ÇÖZÜMLERİ ANONİM ŞİRKETİ
BANKA ADI GARANTİ BANKASI
ŞUBE ADI MECİDİYEKÖY TİCARİ
ŞUBE KODU 119
HESAP NUMARASI 6295523
IBAN NUMARASI TR97 0006 2000 1190 0006 2955 23

Çerez(cookie) Politikası

Çerezler (cookie); bir web sitesini kullanırken deneyiminizi zenginleştirmek için önemli bir yere sahiptir.

Sitenin işlevselliğini artıracak istatistiki bilgi toplamak ve ilgilendiğiniz konulara özel bir içerik sunmak amacıyla çerezleri kullanıyoruz.

Tercihleri Ayarlayın Kabul Ediyorum