iKasa | Teknik Servis
Arıza Kaydı Nasıl Açılır?
Üye işyeri arızalanan YazarkasaPOS’u için Worldline çağrı merkezine bilgi vermelidir. Yetkili teknik servis cihaza en geç 2 iş günü içerisinde yerinde müdahale ederek problemi gidermeye çalışır. Problem giderilemiyorsa YazarkasaPOS’unuzu teslim alarak Worldline Bakım-Onarım merkezine ulaştırır. Bakım-onarımı yapılan cihazlar en geç 5 iş günü içerisinde işyerine teslim edilir.
Gerekmesi durumunda yazarkasanız ile ilgili servis kaydı açtırmak için 0 850 250 40 30 numaralı Worldline çağrı merkezini aramanız veya ikasa.com.tr adresinde bulunan Müşteri İletişim Formu'nu doldurmanız gerekmektedir. Aksi takdirde talebiniz bize ulaşmayabilir.
iKasa | Teknik Servis
Onarım ve Devir İşlemlerinde Neye Dikkat Edilmelidir?
Onarım ve devir gibi işlemlerde cihaz ruhsatnamesinin mutlaka bulunması gerekmektedir.

Aksi durumda işlem yapılamayacaktır.

Worldline Çağrı Merkezi / 0 850 250 40 30